Urørt Corvette 280
Moderator: Guttorm
- Kåre Wetten
- Sted: St. Hanshaugen, Oslo
Re: Urørt Corvette 280
I slutten av april så stilte jeg og 280en opp til dyst for å spre litt godlyd. En film skulle ha Corvette-lyd og lydfolkene ringte oss i TTOO. Det ble en time med hard jobbing. Starte, stoppe, støtte ned, støtte opp og ikke minst kjøring med båndopptaker på bakasjen for å få den riktige kjørelyden. Skal bli spennende å se filmen (Kong Curling) med premiere i september! 

Har Tempobrødrene Swing 31 (58) , Taifun 35 (53) Comet 600 (50) , søster Trygg Corvette 300 (45) og ikke minst lillebror Trygg Fighter 230 (44).
ArtigKåre Wetten skrev:I slutten av april så stilte jeg og 280en opp til dyst for å spre litt godlyd. En film skulle ha Corvette-lyd og lydfolkene ringte oss i TTOO. Det ble en time med hard jobbing. Starte, stoppe, støtte ned, støtte opp og ikke minst kjøring med båndopptaker på bakasjen for å få den riktige kjørelyden. Skal bli spennende å se filmen (Kong Curling) med premiere i september!

CARPE DIEM!
- Kåre Wetten
- Sted: St. Hanshaugen, Oslo
D naturligvis! 

Har Tempobrødrene Swing 31 (58) , Taifun 35 (53) Comet 600 (50) , søster Trygg Corvette 300 (45) og ikke minst lillebror Trygg Fighter 230 (44).
Denne skulle jeg så absolutt hatt for nå går det mot salg av Safiren jeg kjørte på treffet i TigerstadenKåre Wetten skrev:Her har du en enda mer sliten Safir (Råfis) sett under Stram Vaier lørdag. Denn sykkelen hadde L-skilter og da er den fra Rogaland?

CARPE DIEM!
-
- Sted: Lillesand
Ja den var fin
Har faktisk fått skikkelig sansen for de godt patinerte mopedene etterhvert. Har solgt unna de jeg har pusset opp
Bygde opp en panter nå i vinter hvor jeg brukt 90% gamle deler. Noe nytt blir det jo alltid, men ser godt brukt ut. Skal du selge Safiren Guttorm 

Pioner 8 med årer
Ja jeg selger Safiren (for andre gang)Nils holger skrev:Skal du selge Safiren Guttorm

Du vet det er Corvette for meg, Nilser`n! Greit at de går fort og er blanke og alt det der men det er fremdeles Corvettemotoren som tiltaler meg...
Bra du har fått opp øynene for at en Tempo kan være minst like god selv om den ser brukt ut

En lokal helt skrev på at patina er oppskrytt her på forumet. "Hold an kjetting! Ankeret først!" tenkte jeg. Det går jo ikke an å sammenligne det blanke jallagreiene folk produserer mot det gamle, lett patinerte

Har hørt fra flere at de nærmest har tregt seg ihjel etter å ha tatt lakken av en moderat sliten Tempo for enten lage en "sølvblank" blingbling Tempo som ikke kan se dagens lys av frykt for å få litt støv og skitt på den

Kommer du til Dalen, Nils?
Jeg kjører Tempo bort. Om det blir 2,3 firergirer med eller uten comet har jeg ikke bestemt meg for ennå. Kanskje blir det 175 kubikk også. Det er det kort og godt jeg som bestemmer

CARPE DIEM!
-
- Sted: Lillesand
Ja du er jo og forblir en "propell" mann
Ja glnsbilde sykklene mister jo ofte litt av bruksverdien da en ofte blir så redd for de. Forstålig nok, men det er jo gøy og bruke det litt og slippe og ha angst for litt riper og bruks spor. Jeg vet jo ikke når noen treff er i sommer
Vet jeg skal til Spania første uka i Juni, men det hadde vært gøy og fått med seg et treff i år og.

Pioner 8 med årer
For min del blir det treffet i Dalen som går første helg i juni og treffet i Tigerstaden som har størst prioritet, utenom Gullingen selvfølgelig
"Tidenes tur" sitat Jonas

"Tidenes tur" sitat Jonas

CARPE DIEM!