Tempo Corvette 1974 også kommet til en Panter

Her kan du legge ut bilder og fortelle om ditt Tempo-prosjekt. Beskrive ditt forhold til Tempo, eller legge ut bilde fra ditt verksted.

Moderator: Guttorm

Brukeravatar
Guttorm
Sted: Stavanger

Re: Tempo Corvette 1974

Legg inn av Guttorm »

Hiver meg på "far min er sterkere enn din"/ bonde i byen diskusjonen :wink:
Er mann 10, 12 eller 17 et halvt år uten fast inntekt. Født og oppvokst på landet så er det vel helt opplagt at det nettop er på landet det er best å bo?
Det samme gjelder vel en byass uten valgmuligheter til å skifte bo :?:
Byass; "Kuer? Uuæh! De stinker jo :D
CARPE DIEM!

Brukeravatar
FredrikT
Sted: Åkrehamn, Karmøy

Legg inn av FredrikT »

Guttorm skrev:Hiver meg på "far min er sterkere enn din"/ bonde i byen diskusjonen :wink:
Er mann 10, 12 eller 17 et halvt år uten fast inntekt. Født og oppvokst på landet så er det vel helt opplagt at det nettop er på landet det er best å bo?
Det samme gjelder vel en byass uten valgmuligheter til å skifte bo :?:
Byass; "Kuer? Uuæh! De stinker jo :D
Støtter deg fullt opp der Rune :D Bor vel ikke akkuratt på landet, men storbyen måtte være den siste plassen jeg ville bo! Må jo kunne både arabisk, svensk og indisk for og holde kontakten med alle der har jeg hørt? :?
Tempo Saxonette 120
Tempo Handy
Tempo Corvette 290
Tempo Panter 370
Tempo Comet 600
Tempo Panthena 370
Tempo Comfort

Gnisten Tempoklubb

Brukeravatar
rubix

Legg inn av rubix »

Må minst kunne de språkene :lol:
og på landet er det mye kosliere å kjør på en varm sommerdag og 8) når solen er på sitt varmeste og du avkjøler deg i vinden mens du kjører :)
Tempo Corvette 74
Tempo Panter 460

Christian
Sted: Kongsvinger, Hedmark
Kontakt:

Legg inn av Christian »

Mopeden og hytta kledde hverandre! Nesten så man venter at det skal komme en gubbe i vømmølsbukser ut av hytta og sette seg på peden og kjøre på Samvirkelaget. :lol:

By/land? Jobba i Oslo i 16 år, bodde der i 5, flyttet lengre og lengre unna, helt til jeg var godt gjemt på Finnskogen. Ikke 10 ville hester kunne få meg til å flytte tilbake. Heldigvis er vi forskjellige, mange som ikke skjønner åssen jeg kan bo der jeg gjør. Jeg trives her, Kåre W i byen. La oss få fortsette med det. Vi har vel valgt det selv? Mistrives vi, er det bare å flytte.

Christian.

Brukeravatar
rubix

Legg inn av rubix »

Christian skrev:Mopeden og hytta kledde hverandre! Nesten så man venter at det skal komme en gubbe i vømmølsbukser ut av hytta og sette seg på peden og kjøre på Samvirkelaget. :lol:

By/land? Jobba i Oslo i 16 år, bodde der i 5, flyttet lengre og lengre unna, helt til jeg var godt gjemt på Finnskogen. Ikke 10 ville hester kunne få meg til å flytte tilbake. Heldigvis er vi forskjellige, mange som ikke skjønner åssen jeg kan bo der jeg gjør. Jeg trives her, Kåre W i byen. La oss få fortsette med det. Vi har vel valgt det selv? Mistrives vi, er det bare å flytte.

Christian.
kjørte opp en ganske så bratt skogsvei for å komme dit ja.. jeg og en kompis som kjørte 150ccm ATV tok oss en tur dit idag og spiste lunsj :D
Tempo'en kom opp lenge før han med ATVn lell om hann hadde full gass nesten hele tiden og jeg kjørte pent og forsiktig opp :)
Tempo Corvette 74
Tempo Panter 460

Brukeravatar
EiviindA
Sted: Trysil

Legg inn av EiviindA »

Fint på landet. Lite Politi :lol: Neida :)
Tempo Corvette 300 1965
Tempo Tiger

matempo
Sted: vikeså

Legg inn av matempo »

Kåre Wetten skrev:
matempo skrev:
Kåre Wetten skrev:Det er vel flest ulemper :D
tvilsomt........
Da har du ikke bodd i byen eller bodd der lenge nok. Jeg har erfaringer med begge deler og vet hva jeg snakker om. Landet er flott å besøke, men ikke bo der fast. :P
har faktisk ganske god erfaring med begge deler :) byen er en flott og besøke, men ikke bo der fast, hvertfall ikke for meg :wink:

Brukeravatar
rubix

Legg inn av rubix »

EiviindA skrev:Fint på landet. Lite Politi :lol: Neida :)
Hehe, er egentlig ganske enig med deg der :)
ivertfaill nårr du ikke ha lappen :(
Tempo Corvette 74
Tempo Panter 460

Brukeravatar
EiviindA
Sted: Trysil

Legg inn av EiviindA »

Ja, ikke sant :lol:
Tempo Corvette 300 1965
Tempo Tiger

Brukeravatar
rubix

Legg inn av rubix »

lappen ble tatt forrige onsdag og hele langhelgen forrige uke ble brukt til kjøring :)
rullet noen mil iløpet av denne helgen ja 8)
eneste som satte en stopper var at jeg parkerte hos en kompis for å være med på noe arrangement på skolen vår så nårr jeg kom tilbake så var framdekket flatt... grunnen var vell at små stein hadde komme inni dekket og felgbandet lå ikke helt rett.

Kjedekasse og Veltebøyle er også investert i :D
Tempo Corvette 74
Tempo Panter 460

Svar