hei, nå har jeg resturert tempoen for andre gang, på grunn av at første gang vart jeg ikke fornøgd. skal test kjøre den i dag mer kommer senere etter at jeg er ferdig med å ta litt bilder osv
Når jeg over tok mopeden, hadde den stått i en gjødsel kjeller i over 15 år med plast over seg startet etter litt skruing Den så ikke like fin ut i lakken da..
Jeg lurer på om noen vet om det skal vere chrome på bare felgen eller også på eikene takk for svar
Jeg er litt usikker på hva som gjør det, og husker ikke om det har vert slik før, men er en slags risling ifra toppen på nokre turtall og spessielt i nedover bakker.. er det noen som er kjent med dette problemet hadde vert fint å fått motoren så stille som mulig slik jeg hører den fine lyden av sachs motoren og viften
Lurte også på om noen har en fint brukt side veske til denne mopeden. Hadde vert stilig med en eller to side vesker på den, men helst orginale og litt gamle ( kan være nye også)
Risling fra toppen på høyt turtall kan enten være slitasje på stempelfjærene eller for høy tenning.
Går mopeden greit ellers kan du bare la den være som den er
Ikke for å pirke, men jeg tror at lykta skal være sølv metallic som den var før restaureringen tok til.
Med svart så synes jeg at den ligner mer på standard-lykta.
mctempo skrev:Ikke for å pirke, men jeg tror at lykta skal være sølv metallic som den var før restaureringen tok til.
Med svart så synes jeg at den ligner mer på standard-lykta.
Vet men er veldig vanskelig å finne fargekoder til desse mopedene. den er mørk grå nå, men skulle gjerne fått den lys metallic sølv om jeg hadde fargekodene lurer også på å få tak i noen sidevesker til den, er veldig kjekt å ha til senere tider