Turen til Geir Sandnes med frukt og laksefestivalen og den fuktige turen til Karmøy var bare to av høydepunktene for min del gjennom sesongen 2014.
En annen tur var turen jeg hadde alene til Eiane i Forsand der reisemålet var til "Lysefjorden sjokolade". Ei koselig dame tilbød meg flere smaksprøver og gratis kaffe. (kan det være butikk i det?)
FANTASTISKE Tempo mopedveier innover mot Eiane og det er definitivt ikke siste gang jeg legger turen inn der
Selv om vi ble kliss gjennomvåte på turen til vårspretten var det ABSOLUTT verdt turen.
Et av høydepunkta på turen var frokosten, jeg, Frode, Tore og Erik hadde på Arsvågen på baksiden av kiosken blandt kasserte bord og annet skrap.
Det "pussye" var at Arild Saurdal stod ute under åpen himmel og ventet på at andre Tempoister skulle komme mens han ventet på ferja. På samme tidspunkt stod vi uvitende og flesket oss med egg og greier
Selv om frokosten var enkel, smakte det forteffelig i striregnet og "tulledressen" jeg kjørte med er kun beregnet for lett duskregn
"Det må vel holda med fira om gangen"?
"Nei! less på, sa Tore"
https://www.facebook.com/pages/Lysefjor ... 14?fref=ts
fra turen:
viewtopic.php?f=1&t=10195