Dagens
Moderator: Guttorm
Re: Dagens
Ufattelig mye å få kjøpt av enkle motordeler m.m. til bl.a. Corvette her på dette nettstedet:
http://www.mopedrenovering.se/sachs/motor/
http://www.mopedrenovering.se/sachs/motor/
CARPE DIEM!
1 dag igjen på jobb!
Håper kona vil ha fred slik at Rune Engelsvold kan få seg en langtur på Tempo`n i ferien
Håper kona vil ha fred slik at Rune Engelsvold kan få seg en langtur på Tempo`n i ferien

CARPE DIEM!
Ennå 2 uker igjen før ferie her i heimen, men satser nå på en liten tur innimellom
ha en super ferie, kaffen e alltid klar hvis du stikke innom.

Nina Elisabeth, kåna te Liverpool
Her til lands har vi en årlig tur som "kun" er forbeholdt mopeder. Jeg tenkte å gjøre en vri som kort og godt går ut på å legge i vei på en reinspikka motorsykkeltur.Ninaeli76 skrev:Ennå 2 uker igjen før ferie her i heimen, men satser nå på en liten tur innimellomha en super ferie, kaffen e alltid klar hvis du stikke innom.
Nå når vi er midtsommers og kveldene blir mørkere gjelder det å smi...
En Tempo-motorsykkeltur i "Medhus-Tempo" er et mål for sesongen før høststormene setter inn

CARPE DIEM!
Noen senker bilen. Andre senker Tempoen.
Her får du kjøpt senkesett til båten
Her får du kjøpt senkesett til båten

- Vedlegg
-
- 10635996_1501122516819330_5976120744929320242_n.jpg (37.38 kiB) Vist 1795 ganger
CARPE DIEM!
- TempoStian
- Sted: Haugesund
Minusgradene som va friske?
bitende kulde ute!

Kjører Corvette 380 fra 1981. Nå med comet sett 
Corvette 300 1967 mod Ferdigrestaurert
Suser avgårde, alle mann

Corvette 300 1967 mod Ferdigrestaurert

Suser avgårde, alle mann

Ja det kan være bitende kaldt mange ganger. Særlig hvis der er vindTempoStian skrev:Minusgradene som va friske?bitende kulde ute!

Her til lands har det regna støtt de siste ukene så noe Tempokjøring har det blitt dårlig med

Har fått fiksa jordinga i baklykta på 280en jeg kjøpte av Kåre Wetten så jeg triller nok frem den så sant der er opphold og bart på veiene

Håper det blir hvitt i heia der kydland bor for nå er det lenge siden vi har vært nede på vinterkjøring på tørr, sandstrødd snø

CARPE DIEM!