Har noen prøvd denne syllen ?

Her kan du delta i, eller starte diskusjon som har med trimming å gjøre. Husk at trimming er forbudt. Tempo-Online.net tar sterk avstand fra trimming.

Moderator: Guttorm

Svar
thommy

Har noen prøvd denne syllen ?

Legg inn av thommy »

Hei :) jeg lurer på om noen har prøvd denne sylinderen om den passer rett på en corvette å om de e noge effekt i den :) ?
link til sylinderen : http://www.skoterdelen.com/cylinder-ink ... c-738.aspx
Viss jeg skal ha denne skal jeg også ha en 32mm potte og en 17mm bing gasser med et 90 graders eller rett "powerfilter" ikke det lange men det korte runde ;)

- Thommy
Fader sachs, du som er på corvetten Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre turtallsovertredelser Som vi forlater havariet Led oss ikke inn i en krasj Men fri oss fra bilistene For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet
Amen.

Brukeravatar
silverback

Re: Har noen prøvd denne syllen ?

Legg inn av silverback »

Er jo veldig lik Corvette syl, men står at den er vindkjølt..... Men passer den så passer den. 41mm boring blir bare 57ccm. Har selv god erfaring med lett portet 41mm cyl fra Christian her på forumet.
Lang gass, går godt !

thommy

Legg inn av thommy »

I mine øyner ser den helt lik ut :P ;) for du har det hyllet du skruer de der plastikk dekselet inn i å hulla du skruer selve sylinderen fast med er ganske like jeg tror den passer :) Takk for svar forresten 8)
Fader sachs, du som er på corvetten Gi oss i dag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre turtallsovertredelser Som vi forlater havariet Led oss ikke inn i en krasj Men fri oss fra bilistene For veien er din, hestekreftene og friheten i all evighet
Amen.

Christian
Sted: Kongsvinger, Hedmark
Kontakt:

Legg inn av Christian »

Samme sylinderen som jeg selger. Har den på lager.

Christian.

Svar