
efekt "trimm"?
Moderator: Guttorm
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 22 nov 2011 20:10
efekt "trimm"?
hei, blir det noe "bedre" efekt om jeg fjerner lydempern på corvetten min og bruker 66dyse? var til lure på og kjøpe en 3,5hk svenske sylle bare for å ha den "orginal" så den drar litt bedre, noen som kan annbefale dette? eller noe annet "billig-trim" 

Tempo corvette 380 #1
Tempo corvette 380 (prosjekt) #2
Tempo corvette 380 (jubileum-prosjekt) #3
Tempo corvette 300
Tempo corvette 290 (under opp-pussing)
Parter (saxonette)
Volvo 240 GL
Zetor 3011
"gje ann i bånn, de ekje turbo på'n"
Tempo corvette 380 (prosjekt) #2
Tempo corvette 380 (jubileum-prosjekt) #3
Tempo corvette 300
Tempo corvette 290 (under opp-pussing)
Parter (saxonette)
Volvo 240 GL
Zetor 3011
"gje ann i bånn, de ekje turbo på'n"
Re: efekt "trimm"?
Hold deg langt unna 3,5 svenskesylle. Unntatt om du skal borre stort. Den tilsvarer den norske 2,4 hk syllen. Svenskene oppgir orginalt LKH-motoren til 5,5 hk, måler de på veiv og vi på utgående aksel tro?
Christian.
Christian.
-
- Innlegg: 31
- Registrert: 22 nov 2011 20:10
Re: efekt "trimm"?
får se hva jeg gjør, men den 3,5hk svenske syl er vel egentlig det samme som den norske? jeg tenkte jeg skulle bruke den pga att den var rimlig og helt ny, for det koster en god del med ny orginal syl og stempel ;) i tilleg kan man vel dra over og porte bittelitt, har også hørt svenske syl er bedre enn membran sylindern.. 

Tempo corvette 380 #1
Tempo corvette 380 (prosjekt) #2
Tempo corvette 380 (jubileum-prosjekt) #3
Tempo corvette 300
Tempo corvette 290 (under opp-pussing)
Parter (saxonette)
Volvo 240 GL
Zetor 3011
"gje ann i bånn, de ekje turbo på'n"
Tempo corvette 380 (prosjekt) #2
Tempo corvette 380 (jubileum-prosjekt) #3
Tempo corvette 300
Tempo corvette 290 (under opp-pussing)
Parter (saxonette)
Volvo 240 GL
Zetor 3011
"gje ann i bånn, de ekje turbo på'n"