Fighter motor i en Panter

Her kan du poste generelle Tempotemaer og legge ut spørsmål, diskutere osv.

Moderator: Guttorm

Svar
HansWF
Sted: Romedal, Hedmark

Fighter motor i en Panter

Legg inn av HansWF »

Hei. Vurderer å kjøpe en fighter motor til min Panter. Som jeg har skjønt skal den være"bolt on" utenom litt modifisering av eksos. Er det noen her på forumet som har erfaring med fighter motor i en Panter? Hva med lys og elektronikk? Er det bare å koble på? Noen andre ting som kan by på problemer?

grønn panter
Sted: skjeberg

Legg inn av grønn panter »

har selv hatt fighter i pantern passa rett inn prøv md efekt potte fra nyere japse.125cc.og annbefaller og sette inn 2toms rør i ramma og stort luft filter.har nå atena md 26 delorto,proma potte går ikke mye dårligereen figther,lykke tell

økogutt
Sted: Ilseng-stange

Legg inn av økogutt »

åssen gjør dere gutta det med drev da? såvidt meg bekjent passer ingen drevkombinasjoner rett på når en har fighter motor i panter ramme. er det borring av ny boltsirkel i et fighter bakdrev som er tingen da for at den skal passe i på panterhjulet? en anna ting er at avstanden mellom de øvre motorfestene på fightermotoren er lengre. Er alt dette riktig?
mvh andreas ente
- Corvette 300 -66
- Panter 470 -83

100 km+
Kontakt:

Legg inn av 100 km+ »

Du må lage nye øvere motorfester.
ANYBODY CAN RESTORE AN ANTIQUE, BUT IT TAKES A REAL MAN TO CUT ONE UP

grønn panter
Sted: skjeberg

Legg inn av grønn panter »

bruk et bak drev til 128 kjede ,jeg brukte bak drev til,er 100 ,la bare panter drevet oppå borra gjenom,vipps så haru en killer,,,, :P

Svar