Hei tempofolk!
Pusler litt med corvetta for tia. i den forbindelse lurer jeg på hva folk her pleier å gjøre med utslitte hull i banandekslene. har nemlig lite lyst å la det være slik. noen av dem er til og med værre en denne.
andreas
hvis det ikke er for ille kan du fremdeles bruke "PER-TRICKSET" ved å sette inn gummipropper! Det skjuler glippen i tillegg til at det stopper videre sliting
Sist redigert av Per den 29 jun 2006 12:50, redigert 1 gang totalt.
50's in the 60's!
Westby Corvette 240 -61, Tambar Comet 600 -66, Trygg Trigger Sport 810 -67, Trygg Corvette 300 -68, Zündapp C 50 Sport -75, Corvette 380P -92
jeg har ikke fått vite noe annet navn på dem enn gummiringer, det er rett og slett en gummiring med et spor, hvor du bare presser den inn i dekslet.. Får det hos de fleste bilforretninger
Dette burde kanskje vært lagt under TIPS&TRIKS før noen andre tok æren av dette?
50's in the 60's!
Westby Corvette 240 -61, Tambar Comet 600 -66, Trygg Trigger Sport 810 -67, Trygg Corvette 300 -68, Zündapp C 50 Sport -75, Corvette 380P -92
Disse finnes å få tak i hos f.eks verksteder som driver med bil-elektrisk, gummeringene brukes bl.a. til å føre ledninger gjennom karosseri-plater, og de skal du ikke betale mange kronene for. Kjøp de for all del ikke på MC-forretninger eller "merke-verksted" av noe slag, da koster de sikkert skjorta. Ideen er kjempegod den, Per... må prøves, må prøves
janivar skrev:Ideen er kjempegod - må prøves, må prøves
jeg var så heldig å fikk tak i et nytt høyre banandeksel til min corvette sport, og her hadde jeg lite lyst til at gjengene skulle ete seg først gjennom lakken, deretter i stålet.. Så patenten ble brukt, dekslene dirrer ikke og kuppelmutrene sitter godt - skrur seg heller ikke av
50's in the 60's!